سالاد

سالاد پیازچه

سالاد پیازچه
سالاد پیازچه از جمله پیش غذاهای خوشمزه ای است که به عنوان یک میان وعده و عصرانه می توانید میل کنید. مواد اولیه این سالاد پیازچه و سیب زمینی و تخم مرغ است. در واقع سالاد پیازچه بسیار شبیه به سالاد اولویه است با این تفاوت که خبری از گوشت در آن نیست. البته اگر دوست داشتید می توانید از گوشت مرغ و یا کالباس استفاده کنید. با ما همراه باشید تا دستور سالاد پیازچه و شوید را با هم مرور کنیم.


مواد لازم برای تهیه سالاد پیازچه با شوید:

پیازچه خرد شده : 1 فنجان
نمک : به مقدار لازم
آبلیمو : به میزان لازم
تخم مرغ خرد شده : 2 عدد
سیب زمینی پخته شده و خرد شده : 2 لیوان
فلفل : به مقدار لازم
سس مایونز : به میزان لازم
شوید خرد شده : 2 قاشق غذاخوری


طرز تهیه سالاد پیازچه شوید :

1. تخم مرغ ها را در محیط بگذارید تا هم دما شوند. سپس در آبجوش قرار داده و آن ها را آبپز کنید. بعد از آب پز شدن، تخم مرغ ها را به اندازه دلخواهتان نگینی خرد کنید.

2. سیب زمینی ها را هم آبپز کنید و بعد از پختن، به صورت نگینی خرد کنید. می توانید مثل تصویر، قبل از گذاشتن در قابلمه خردشان کنید تا سیب زمینی ها زودتر بپزند.

سیب زمینی آبپز
3. پیازچه ها را هم بعد از اینکه تمیز شستید، خرد کنید. کاسه بزرگی را انتخاب کنید و سیب زمینی ها، تخم مرغ و پیازچه ها را با هم مخلوط کنید. مراقب باشید تا موقع هم زدن مواد له نشوند.

سالاد پیازچه
4. در ظرف دیگری سس مایونز را به همراه نمک، شوید، فلفل و آبلیمو خوب مخلوط کنید و در آخر روی سالاد بریزید و هم بزنید.

تزئین سالاد پیازچه

5.نوبت به سرو سالاد پیازچه می رسد. یک ظرف خوش رنگ و لعاب را انتخاب کنید و سالاد را در آن بگذارید. برای تزئین سالاد پیازچه از خیار شود و سبزیجاتی مثل جعفری، گشنیز و ریحان استفاده کنید.

سرو سالاد پیازچه

قبل از سرو سالاد آن را در یخچال بگذارید تا خنک شود. امیدوارم از این دستور آشپزی ژینولند استفاده کنید و سالاد خوشمزه ای تهیه کنید.

امتیاز کاربر: 3.73 ( 2 نتایج)

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا