آشپزینوشیدنی سرد

اسموتی توت فرنگی و گیلاس

اسموتی توت فرنگی و گیلاس
این اسموتی گیلاس توت فرنگی فوق‌العاده خوشمزه است و یک انتخاب خوب برای روزهای گرم تابستان است. اگر مزاج شما گرم است و حتی در ماه‌های سرد سال هم به دنبال بستنی و نوشیدنی سرد هستید، استفاده از توت فرنگی و گیلاس فریز شده پیشنهاد خوبی است.
پس این اسموتی را می‌توانید هم در فصل گرما و هم در فصول سرد زمستان تهیه و میل کنید. امیدوارم همه شما از این دستور تهیه اسموتی گیلاس و توت فرنگی لذت ببرید!
اسموتی توت فرنگی و گیلاس

مواد لازم برای اسموتی گیلاس و توت فرنگی:

آب: 1 فنجان
پرتقال: 1 عدد
موز: 1 عدد
دانه چیا: 1 قاشق غذاخوری (این اسموتی بدون این ماده اولیه هم خوشمزه است و اجباری به تهیه آن نیست)
توت فرنگی تازه یا یخ زده: یک‌ونیم فنجان
آلبالو قرمز تازه یا یخ زده: یک‌ونیم فنجان
در صورت تمایل عسل هم می‌توانید استفاده کنید

مواد لازم اسموتی توت فرنگی و گیلاس

طرز تهیه:

1. تمام مواد را در مخلوط کن برقی ترکیب کنید. مواد را به ترتیبی که در تصویر هست، اضافه کنید. به عنوان یک قاعده کلی ابتدا ماده اولیه آبدار یعنی پرتقال را اضافه می‌کنید و در انتها توت فرنگی را و باقی مواد، مابین این دو ماده قرار می‌گیرند و خوب مخلوط می‌شوند تا یکدست شوند.
طرز تهیه اسموتی توت فرنگی و گیلاس
شاید باخودتان بگوئید که در نهایت تمام مواد با هم ترکیب می‌شوند و این رعایت ترتیب اهمیتی ندارد. اما اشتباه نکنید این نحوه ترکیب همان فوت کوزه‌گری است.

2. اگر اسموتی را کمی شیرین‌تر دوست دارید، مقداری عسل یا شکر در مخلوط‌کن اضافه کنید. نکته بسیار مهم مخلوط شدن مواد با هم است پس اجازه دهید تا مخلوط‌کن به بهترین شکل ممکن وظیفه خودش را انجام بدهد.

توجه: می‌توانید توت فرنگی یا گیلاس را منجمد کنید. اگر دوست دارید اسموتی‌ها خنک و به اصطلاح تگری شود، بهتر است حداقل یک میوه منجمد داشته باشید.

این نوشیدنی سرد سرشار از فیبر و ویتامین C نوش جان شما.
اسموتی توت فرنگی و گیلاس

امتیاز کاربر: 3.42 ( 3 نتایج)

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا