آشپزینوشیدنی سرد

نوشیدنی معجزه آسا

نوشیدنی معجزه آسا

نوشیدنی معجزه آسا، دلیل این نام‌گذاری را در ادامه می‌بینید. البته بدون نیاز به توضیح کاملا واضح است که ترکیب هویج، سیب و چغندر ترکیبی پر از ویتامین است و مسلما کمترین فایده آن نابودی سلول‌های سرطانی خواهد بود. :))
با توجه به رنگ نوشیدنی شاید تصور شما این باشد که مزه چغندر کاملا بر نوشیدنی قالب شده باشد ولی اینطور نیست. مزه‌ای که شما در این نوشیدنی می‌چشید ابتدا چغندر و سپس طعم سیب به همراه هویج است. حتما یکبار این نوشیدنی را امتحان کنید خصوصا اگر طرفدار آب هویج هستید.
طرز تهیه نوشیدنی معجزه آسا بسیار راحت است و زمان کمی از شما می‌گیرد با ژینولند همراه باشید تا با این نوشیدنی معجزه آسا آشنا شوید.


مواد لازم برای نوشیدنی معجزه آسا (آب چغندر و سیب و هویج):

سیب: 1 عدد
هویج: 6 عدد
چغندر: 1 عدد


طرز تهیه نوشیدنی معجزه آسا:

اول از همه سیب و هویج و چغندر را تمیز بشورید و اطمینان حاصل کنید که هیچ خاکی روی آن‌ها به خصوص چغندر نمانده باشد. پیشنهاد ما به شما این است که چغندر را نصف کنید و حتی در صورت لوزم با کارد آشپزخانه به آرامی بخش‌هایی که خاک دارند را بخراشید.
بعد از اینکه مواد تمیز شسته و خشک شدند. آن‌ها را خرد کنید تا فرایند آبمیوه‌گیری سریع و راحت‌تر انجام شود. برای راحتی و طبق تجربه شخصی بهتر است به این شیوه عمل کنید:
ابتدا چغندر را داخل آبمیوه‌گیری بیاندازید سپس یه تکه سیب اضافه کنید تا عمل آبمیوه‌گیری راحت تر انجام شود. سپس باقی مواد یعنی تکه‌های هویج و سیب را اضافه کنید.
آبمیوه شما آماده نوشیدن است و می‌توانید بلافاصله نوش جان کنید و یا تا 3 روز در یخچال نگهداری کنید.


خواص نوشیدنی معجزه آسا:

  • باعث نابودی سلول‌های سرطانی می‌شود
  • باعث تقویت و پاکسازی کبد، پانکراس و کلیه می‌شود
  • درد عضلانی بعد از ورزش را کاهش می‌دهد
  • باعث تقویت ریه ها می‌شود
  • باعث تعدیل فشار خون و ممانعت از سکته قلبی می‌شود
  • بوی بد دهان را از بین می‌برد

با امتیازی که به نوشیدنی معجزه آسا میدید ما رو از کیفیت مطلب مطلع کنید

امتیاز کاربر: 5 ( 1 نتایج)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا